tisdag 3 december 2013

1, 2, 3.

Den här bloggen alltså. Jag har funderat en del. Tänkt att det kanske är bäst att jag lägger ner den. Eller att jag ska blåsa liv i den. Men att jag inte får bli en sån där bloggare som i vart och vartannat inlägg lovar bot och bättring och sen ändå typ aldrig uppdaterar. Sen blivit alldeles vemodig och tänkt att jag ju tycker om min blogg och att leffeblogga, även om livet hela tiden tycks komma emellan nuförtiden. Så. Jag tänker strunta i vad ni tycker – om ni nu alls är några som fortfarande läser – och köra nåt recept här och någon vardagsbetraktelse där när och/eller om andan faller på.

Men först tänker jag springa med huvudet före in i väggen genom att ge mig på en julkalenderutmaning som jag hittade hos Bondhustrun. Kanske fullföljer jag den, kanske gör jag det inte. Den som lever får se.

6 kommentarer:

  1. Ja! Alltså varför måste en hålla på att vara konstant för, bättre lite blogg än inget alls. Lite som med amning ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller egentligen helt med dig. Har bara så svårt att inte ställa allt eller inget-krav på mig själv.

      Radera
  2. Ja, glad att du fortsätter! Jag har inget emot bloggar som uppdateras relativt sällan, men har däremot väldigt svårt för de som gång på gång ber om ursäkt för hur sällan de uppdaterar... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur?! Jag klarar inte av att fortsätta följa såna. Därför är jag så rädd att halka in i det själv.

      Radera